بهترین و بدترین روزهای کرونایی تهران چه تاریخی بودند؟
سایر منابع:
سایر خبرها
آخرین آمار تلفات کویید 19 در ایران/ بصورت تخمینی 20 درصد تهرانی ها کرونا گرفته اند
به کووید 19 دارد. روند افزایشی کووید-19 در تهران با شیبی ملایم فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: مناطق 4، 14، 2 و 5 بالاترین آمار شیوع کرونا را به خود اختصاص داده است. پیش بینی ها مبنی بر این اصل است که حدود 20 درصد مردم تهران تاکنون به کرونا مبتلا شده اند. مسافرت رفتن به صورت قطعی آمار مبتلایان به کرونا را افزایش می دهد. بیشترین آمارهای سفرهای بین استانی مربوط به
اعلام شرایط اضطراری در فارس؛ برای مقابله با موج دوم کرونا
اقلام حفاظت فردی در بحران کرونا در زمان دریافت خدمات بهداشت و درمان از سوی دانشگاه برای افراد نیازمند در اولویت دستور کار قرار گرفته است. رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر ارتقا دانش و آگاهی مردم و اهمیت رعایت موارد پیشگیرانه به ویژه گروه های پُرخطر مانند سالمندان، مادران باردار و کودکان تاکید کرد و ضرورت توجه عمومی نسبت به مخاطرات حضور در اجتماعات و مکان های عمومی و اهمیت حضور در منزل برای قطع چرخه انتقال این ویروس خطرناک را یادآور شد.
اردبیل در مرحله بازگشت به وضعیت قرمز
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی شهر فردا ، شهرام حبیب زاده در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد پاسخگویی نسبت به افکار عمومی را از وظایف مهم دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد و گفت: رسانه ها می توانند دیدگاه مردم نسبت به عملکرد دانشگاه را احصاء کرده و به ما منتقل کنند تا در خدمات رسانی به مردم کیفیت را ارتقا دهیم. وی به وضعیت نارنجی استان در
بستری مبتلایان کرونا در استان اردبیل رو به افزایش است
نخست فاصله دارد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل همچنین گفت: در سه هفته آخر خرداد تست 55 درصد از افراد بستری مشکوک به بیماری کرونا در سطح استان اردبیل مثبت اعلام شد در حالی که این رقم در هفته نخست فروردین ماه 36 درصد بود. وی با پیش بینی تداوم شیوع بیماری کرونا حداقل تا دو سال آینده، خواستار تطابق و تغییر شیوه زندگی مردم شد و بر ضرورت آموزش و
لزوم همکاری وزارت بهداشت با فدراسیون پزشکی ورزشی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نامه ای خطاب به دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور، بر ضرورت استفاده از ظرفیت فدراسیون پزشکی ورزشی و هیئت های تابعه آن در امر نظارت بر باشگاه ها و اماکن ورزشی تاکید کرد. در این نامه آمده است: به پیوست نامه سرپرست فدراسیون پزشکی
قدردانی از کادر بیمارستان بقیه الله(عج) در مواجهه با کرونا
به گزارش خبرگزاری مهر ، علیرضا زالی، در نشست ستاد ملی کرونا استان تهران، با قدردانی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) و بیمارستان بقیه الله(عج) در حوزه درمانی و تحقیقات حوزه کرونا، اظهار داشت: این مجموعه آموزشی و درمانی پس از مشهد و شیراز بیشترین میزان طرح های تحقیقاتی در خصوص کرونا را داشته است. حسین صمدی نیا رئیس بیمارستان بقیه الله(عج) نیز در این نشست با اشاره به عملکرد
لزوم بازگشت محدودیت ها برای مقابله با موج دوم کرونا / 90 درصد مرگ و میرها در بین بیماران پُرخطر
کاری قرار گرفته است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر ارتقای دانش و آگاهی مردم و اهمیت رعایت موارد پیشگیرانه به ویژه گروه های پُرخطر مانند سالمندان، مادران باردار و کودکان تاکید کرد و ضرورت توجه عمومی نسبت به مخاطرات حضور در اجتماعات و مکان های عمومی و اهمیت حضور در منزل برای قطع چرخه انتقال این ویروس خطرناک را یادآور شد. لطفی با بیان اینکه روز گذشته 2018 نمونه تست کرونا در فارس گرفته شده است، نسبت به افزایش درصد تست های مثبت، ابراز نگرانی کرد.
اعزام 4 پرستار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به استان خوزستان
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر حسین شیبانی از اعزام 4 پرستار ماهر و دارای سابقه کار در بخش های مراقبت های ویژه درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، بنا بر اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دزفول و دانشکده علوم پزشکی آبادان به پرستاران ICU کار، برای مدت حداقل 15 روز خبر داد و گفت: این پرستاران جهت ارائه خدمات تخصصی سلامت اعزام شده اند. وی افزود: با توجه به افزایش تعداد بیماران
کرونا و پروتکل هایی که رعایت نمی شوند
در حال افزایش بوده و نیاز به تجهیز بخش هایی جدید درمانی برای مراقبت از بیماران کرونایی است . به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بی توجهی موجود و عدم رعایت رعایت پروتکل های بهداشتی، بیماری کرونا در استان روند صعودی به خود گرفته و بخش جدید در بیمارستان امام (ره) اردبیل برای بستری ها راه اندازی شده است . رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل
بیمارستان و نقاهتگاه صحرایی کرونا در مهاباد ایجاد می شود
مراتب فرماندهی منعکس شد، که خوشبختانه با توجه به دستور عاجل فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این خصوص و هماهنگی های صورت گرفته با وزارت بهداشت، عواملی از بهداری نیروی زمینی سپاه و بیمارستان شهید محلاتی تبریز در مهاباد حضور یافتند. فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران مهاباد گفت: مقرر شد که پس از هماهنگی های نهایی بین دانشگاه علوم پزشکی استان و سپاه، بیمارستان و نقاهتگاه
سپاه پاسداران در مهاباد بیمارستان صحرایی برپا می کند
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، سرهنگ رحیمی فرمانده سپاه مهاباد از برپایی بیمارستان و نقاهتگاه برای بیماران کرونایی توسط بیمارستان شهید محلاتی تبریز که مربوط به نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به روند صعودی شیوع کرونا ویروس در مهاباد پس از هماهنگی های لازم بین دانشگاه علوم پزشکی استان و سپاه، نقاهتگاه صحرایی توسط
قطار بی ترمز کرونا این بار روی ریل تهران/ موج دومی در راه است؟
صراط: با توجه به افزایش آمارها و مراجعات مردم و بیماران کرونایی به بیمارستان های سطح شهر این دغدغه و نگرانی وجود دارد که آیا تهران به وضعیت قرمز قبل خود بازگشته است؟ از طرفی افزایش آمار فوتی های اخیر که چندین و چند بار مرز 100 نفر روزانه را پشت سر گذاشته است این نگرانی را در مردم بیشتر و پر رنگ تر کرده است. در این بین استان تهران و شهرستان های اطراف در کانون توجه مردم بوده و
کرونا در کدام مناطق پایتخت بیشتر است؟
پرسش: فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه مناطق 4، 14، 2 و 5 بالاترین آمار شیوع کرونا را به خود اختصاص داده اند، گفت پیش بینی ها مبنی بر این است که حدود 20 درصد مردم تهران تاکنون به کرونا مبتلا شده اند. علیرضا زالی، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در تهران، ضرورت برنامه ریزی مسنجم تر را با هدف کنترل شیوع اپیدمی خواستار شد. وی از رشد پاندمی
“رعایت بهداشت ، فاصله گذاری و ماسک” 3 اولویت مهم مبارزه با کرونا
به گزارش روزانه نیوز قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از ساختار ستاد بحران کرونای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: ساختار مدیریت بحران در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حوزه ریاست دانشگاه ادغام شده است؛ این الگو که ارتباط ساختارمندی با تمام واحدهای داخل و خارج سازمان دارد می تواند به عنوان یک الگوی کشوری در مدیریت بحران مورد استفاده قرار گیرد. معاون درمان وزارت بهداشت بیان کرد: انجام
شوخی با کرونا تا کشف واکسن ممنوع! / طب سنتی به داد بیماران کرونایی رسید
صورت قطعی آمار مبتلایان به کرونا را افزایش می دهد، بیشترین آمارهای سفرهای بین استانی را مربوط به شهروندان تهرانی عنوان کرد. وی با بیان اینکه تراکم جمعیتی و تنوع مشاغل نحوه کنترل اپیدمی کووید 19 را در کلانشهر تهران با چالش هایی روبه رو کرده است، از تلاش های مجموعه بهداشتی در راستای ارائه خدمات بهداشتی قدردانی و بر ضرورت تامین نیروی انسانی و اعتبارات در این حوزه تاکید کرد. فرمانده عملیات
زالی نسبت به حضور در مجالس عروسی و عزا هشدار داد/رعایت فاصله گذاری در وسایل نقلیه عمومی غیرممکن است
مراجعه کرده و نیاز به بستری داشته اند را 6,1 درصد اعلام کرد. وی درباره بازگشایی اماکن عمومی توضیح داد: برای بازگشایی اماکن عمومی کشوری پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد ملی مورد توجه قرار می گیرد و در مورد شرایط کنونی تهران که هنوز وضعیت مطلوب نیست و در روزهای اخیر با تغییرات ملایمی شاهد افزایش آمار مبتلایان و مراجعان بخش های بهداشتی و درمانی هستیم، توصیه ما به شهروندان این است که به جز مواردی
زالی: عبور از پیک کرونا به معنی مصونیت از بیماری نیست
عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران افزایش خدمات سرپایی مراقبت 16 و 24 ساعته کرونا در تهران را خواستار شد. در بخش دیگری از این نشست دکتر جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با یادآور حرکات سینوسی ویروس کرونا در کلان شهر تهران همکاری سازمان ها و ارگان های کشوری و لشگری را برای تامین تجهیزات و امکانات تا ریشه کنی کووید 19 خواستار شد. وی با تاکید بر ضرورت توجه
جلسه کمیته درمان ذیل کارگروه سلامت شهرستان با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان برگزار ...
با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، آقای دکتر کلیدری - معاون محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان-، مسئولان بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک ها و پلی کلینیک ها و ... جلسه کمیته درمان ذیل کارگروه سلامت شهرستان برگزار گردید . در این جلسه آقای مهندس راعی، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر و هفته قوه قضائیه، از مدافعان
گزارش وضعیت جدید پیشروی کرونا در پایتخت
به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی در حاشیه نشست ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: امروز در جلسه ای که با حضور روسای دانشگاه های علوم پزشکی و سایر دستگاه های ذیربط در استان تهران قرار شد شیوه نامه و پروتکلی در زمینه پذیرش بیماران کرونایی در تهران طراحی شود که این موضوع تا 48 ساعت آینده از سوی معاونان درمان سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران تدوین و بعد از جلب نظر کارشناسی سایر
پرستاران برترین کارنامه حرفه ای سالهای اخیر را به نمایش گذاشتند
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به افزایش بار مراجعان بیماران مبتلا به کرونا در تهران گفت: در دو هفته اخیر نمودار تعداد مراجعان سرپایی، افراد بستری در بخش های عادی و مراقبت های ویژه و همچنین میزان مرگ و میرها در حال تغییر است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری ؛ دکتر علیرضا زالی در جلسه تکریم مدیران پرستاری واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید
همه با هم علیه کرونا در تهران 2 تیر 1399 ساعت: 17:4
گفته توحیدلو با هماهنگی معاونت عملیات قرارگاه ثارالله، به طور مستمر بالگرد در اختیار فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران قرار می گرفت تا ایام قبل از عید نوروز ترافیک شهری را بسنجد و وضعیت مبادی ورودی و خروجی شهر را بررسی و ارزیابی کند. رییس مرکز هماهنگی ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: کمک به اجرای طرح غربالگری در شهر تهران با مشارکت وزارت بهداشت و وزارت
زالی: رعایت فاصله گذاری اجتماعی به 9 درصد رسیده است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : علیرضا زالی فرمانده ستاد مبارزه با کرونا شهر تهران در اولین جلسه شورای اداری استان تهران در سال جاری گفت: تهران مرکز ثقل بهداشت و درمان کشور است که بالاترین حجم خدمات بهداشتی و درمانی را دارد وبدون کنترل بیماری در تهران ریشه کن کردن کرونا در کشور ابتر خواهد بود. به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، وی با اشاره به چالش هایی که تهران با آن
بازنگری شیوه نامه های مصادیق بستری در بیمارستان ها
بیشتر بیمارستان ها برای خدمت به بیماران کرونایی تاکید شد. در این نشست که با مدیریت دکتر زالی اداره می شود، رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران هم حضور دارند. در این نشست معاونان بهداشت، درمان و غذا و داروی این سه دانشگاه و تعداد دیگری از اعضای ستاد هم حضور دارند. در این نشست نماینده سازمان تأمین اجتماعی بر توجه هر چه بیشتر ستاد کرونا به بیمارستان های تأمین اجتماعی استان
شناسایی 2573 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا
ادامه درمانشان را حتی بدون خدمات بستری بیمارستانی انجام دهیم. بر همین اساس با رعایت شیوه نامه هایی بخشی از پذیرش بیمارستانی را کاهش می دهیم زیرا برخی از این بیماران که علائم خفیف دارند، می توانند خدمات درمانی در منازل دریافت کنند که در این صورت احتمال آلوده شدن در محیط بیمارستانی هم کاهش می یابد. فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، گفت: با حضور معاون بهداشتی دانشگاه های علوم
آمار کرونا در ایران امروز 2 تیر 99؛ شناسایی 2573 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا
درمانشان را حتی بدون خدمات بستری بیمارستانی انجام دهیم. بر همین اساس با رعایت شیوه نامه هایی بخشی از پذیرش بیمارستانی را کاهش می دهیم زیرا برخی از این بیماران که علائم خفیف دارند، می توانند خدمات درمانی در منازل دریافت کنند که در این صورت احتمال آلوده شدن در محیط بیمارستانی هم کاهش می یابد. فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، گفت: با حضور معاون بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی
آخرین آمار کرونا در تهران؛ کرونا پلاس به جای کرونا
اجرای شیوه نامه های بهداشتی نیز مد نظر قرار گیرد. زالی ادامه داد: در استان تهران سبک نوینی از مدیریت به دلیل وجود شرایط خاص و پیچیدگی های مختلف طراحی شد و به تبع آن هماهنگی های میان 25 دستگاه اجرایی که مستقیما در کنترل و مدیریت کرونا مسئولیت داشتند، به عمل آمد. فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: اگر این تدابیر مدیریتی ویژه نبود، بسیاری از خصوصیاتی که در این
اهدای لباس های مخصوص مقابله با کرونا به کادر درمان بندرعباس
به انجام برسانند و با رعایت بهداشت و ماندن در خانه به پیشگیری از شیوع این بیماری کمک کنند. وی از اهدای 400 لباس مخصوص کادر درمان بیماری کرونا با همکاری شهرداری بندرعباس به کادر بهداشت و درمان بندرعباس خبر داد و تصریح کرد: این کار در جهت همکاری و محافظت کادر درمان در مقابله با کرونا و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان انجام شد. کد خبر 429972
اخبار مشروح 13 دوشنبه، 2 تیر 99
مستضعفان در بازدید از این مسیر در دست ساخت بود. *رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در جلسه ستاد فرماندهی کرونای تهران گفت: درباره از بین رفتن کرونا نباید آرمانی فکر کنیم، بلکه باید با افزایش توانمندی نیرو ها و تجهیز مراکز درمانی، برای مقابله در ماه های آینده آماده باشیم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی *آمریکا در التهاب کد ویدیو دانلود
بهداشت و درمان خوزستان نیازمند توجه ویژه است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: توجه و کمک جدی به حوزه بهداشت و درمان خوزستان ضرورت دارد و با پیگیری های بسیج جامعه پزشکی استان 2 نقاهتگاه در اهواز و به ازای هر یک از شهر های استان نیز یک نقاهتگاه از سوی سپاه راه ندازی و تجهیز گردید. او افزود: در ابتدای شیوع بیماری، در اهواز بیمارستان رازی کاملا در اختیار