پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۰۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۱

بهره برداری از فاز اول پروژه آبرسانی به 11 روستای شهرستان املش

رشت (پانا) - فاز اول پروژه آبرسانی به 11 روستای شهرستان املش پیش از ظهر امروزبا حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع با همراهی نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه قدس استان، فاز اول پروژه آبرسانی به 11 روستای املش را افتتاح کرد. برای افتتاح فاز اول این پروژه که اجرای آن از سال 96 با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان و آب و فاضلاب استان آغاز شده، 15میلیارد ریال از سوی شرکت هزینه شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)