بیمارستان مهریز تخت خالی ندارد/ تمام بخش ها در اختیار کرونایی ها
سایر منابع:
سایر خبرها
دادستان ها یکی از اولویت های خود را کمک به تولید و تولیدکنندگان قرار دهند
می توانید با آن ها همکاری کنید تا امنیت روانی جامعه تأمین شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود به حقوق عامه پرداخت و گفت: مسئله حقوق عامه چند سالی است که در قوه قضاییه فعال شده و بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است به طوریکه ایشان به برخی از اقدامات دادستانی کل هم در این خصوص اشاره داشتند. همچنین ریاست قوه قضاییه هم موضوع حقوق عامه را جزو برنامه های اصولی دستگاه قضایی قرار داده
بسیج دانشجویی دانشگاه یزد روزانه 1000 بطری آبمیوه برای بیماران کرونایی تهیه می کنند
محمد جواد طاهری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه یزد با تولید روزانه 1000 بطری آب سیب مخصوص بیماران کرونایی برای بیمارستان های افشار و شهید صدوقی یزد در ساختمان مهتاب این دانشگاه مشغول کمک رسانی به کادر درمان برای مقابله با کرونا هستند. طاهری افزود: نیرو های جهادی، خادم الشهدای دانشجویی، گروه جهادی فاطمه الزهرا و
تعداد تخت های رادیولوژی افزایش نیافته است
های پایین از بیماران، همکاران ما در این بخش ها بسیج وارانه به مردم در حال خدمت رسانی هستند. او بیان کرد: کادر درمان با وجود احتمال بالای ابتلا به کرونا از هیچ کوششی دریغ نکردند. متاسفانه 2 نفر از همکاران ارزشمند و همین طور کارشناسان بخش رادیولوژی را در شرایط کرونایی از دست دادیم که این موضوع برای همه ما بسیار دردناک است . بیشتر بخوانید عوارض هولناک سی تی اسکن بی رویه برای تشخیص کرونا انتهای پیام/
استفاده حداکثری تأمین اجتماعی از توان خود برای درمان بیماران کرونایی
کشور خواست که از تمامی امکانات برای خدمت رسانی حداکثری به بیماران مبتلا کرونا استفاده کنند و تصریح کرد: ما اختیار و امکانات لازم را در اختیار مدیران قرار می دهیم و توقع داریم که بهترین استفاده از اختیارات و امکانات صورت گیرد. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به برنامه این سازمان برای اضافه کردن 552 تخت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستانهای موجود، گفت: در اجرای این برنامه توسعه تخت های
بانوان برتر المپیاد فضای مجازی کاراته یزد معرفی شدند
(گروه ب)، آیناز غیاثی، مبینا عبداللهی، معصومه علیزاده فلاح، فاطمه قانع و کمربند قهوه ای و مشکی، زهرا عامری، زهرا بحرینی و سارا زارع برتر شدند. وی اظهار کرد: همچنین در ده سنی نوجوانان در کمربند رنگی مبینا جلالی، محدثه رفیعی، فاطمه میرحسینی و نازنین راستگویان و کمربند قهوه ای و مشکی، فاطمه دهستانی، نگار توکلی بغدادآباد، محمدثه کمالی و مهرانه زارع مقام های برتر را کسب کردند. صبور
شرایط هولناک کرونا در ایلام/ لطفا کمی بترسید!
ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از روزی که کرونا شروع شد و به صورت رسمی در رسانه ها اعلام شد که بیمارستان مصطفی خمینی سانتر درمان بیماران کرونا شده است در بخش کرونا مشغول به فعالیت شدم. وی افزود: من یک بچه زیر4 سال دارم؛ هر اندازه از ترس و واهمه تمام 9 ماه گذشته بگویم کم است؛ چیزی که درکش برا افرادی که در خیابان بدون ماسک راحت می چرخند و مثل بمب ساعتی ویروس را
تخت های مراقبت ویژه در زاهدان افزایش یافت
با 15 تخت در نظر گرفته شده بود. ذبیح ا... هاشم زهی ادامه داد: با افزایش تعداد موارد بستری بخش شماره 2 بحران این بیمارستان نیز در هفته جاری با ظرفیت 10 تخت بستری و 4 تخت ICU راه اندازی و به مجموع تخت های این بیمارستان افزوده شد که در حال حاضر تعداد 25 تخت بستری و 19 تخت ICU در خدمت بیماران مبتلا به کرونا است. وی افزود: هم اکنون 12 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه بیماران
افزوده شدن بیش از 700 تخت به بخش های کووید19 در فارس
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، مهرزاد لطفی در دویست و دومین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 پایش اکسیژن درمانی در بخش های کووید 19 بیمارستان ها به کمک اعضای تیم های تنفسی را مورد بررسی قرار داد و از افزوده شدن بیش از 700 تخت از ظرفیت های بیمارستان های استان به بخش های کووید 19 در مراکز درمانی استان خبر داد. او با این هشدار که خطر ابتلا به کرونا جدی است و همه
83 درصد بیماران کرونایی مهریز بومی هستند
دکتر رضا فلاح روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سایر مراجعه کنندگان برای درمان از سایر استان ها هستند افزود: تعداد بیماران بستری در این بیمارستان در زمان حال نسبت به اردیبهشت ماه امسال تا چهار برابر افزایش یافته است . وی به اهمیت همکاری مردم در پیشگیری از گسترش کرونا در شهرستان اشاره و اظهار کرد: هم اکنون تعداد بیماران بستری در بیمارستان به شدت افزایش یافته و
معلم قزوینی در بستر بیماری دست از آموزش مجازی برنداشت
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ روح الله مومنی مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مریم باقری قمیکی دبیر درس دینی و عربی دبیرستان فاطمه الزهرا (س) ناحیه دو قزوین، با وجود بستری شدن در بیمارستان، همچنان با انگیزه در کلاس برخط خود در شبکه شاد مشغول تدریس است. روح الله مومنی با اعلام این خبر، افزود: بیماری کرونا با همه بدی هایی که با خود
میزان کشندگی کرونا در استان پایین تر از سطح کشوری
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز به دغدغه های درمانی و لزوم همراهی مردم اشاره کرد و گفت: استان یزد در 25 روز گذشته در وضعیت بالای بیماری قرار دارد. نوری شادکام به مهمترین توصیه های بهداشتی اشاره کرد و اظهار داشت: زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از تجمعات و در فصل پاییز
معلم قزوینی در بستر بیماری دست از آموزش مجازی برنداشت
به گزارش ایرنا، روح الله مومنی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، افزود: بیماری کرونا با همه بدی هایی که با خود داشت اما منجر شد تا جلوه های زیبایی از عشق، ایثار، تعهد و وظیفه شناسی معلمان به نمایش درآید و مردم با گوشه ای از ایثار و فداکاری معلمان و دبیران استان در سخت ترین شرایط آشنا شوند. وی اظهار داشت: باقری قمیکی یکی از این معلمان وظیفه شناس قزوینی است که با وجود بستری شدن در بیمارستان
ظرفیت تخت های بیمارستان شهدای دهلران تکمیل است
شهروندان مشکوک با بیماری در ارتباط هستند حتما باید برای نمونه گیری به مراکز درمانی و بهداشتی محل زندگی خود در شهرستان مراجعه کند تا از انتقال ویروس به دیگر اعضای خانواده جلوگیری شود. سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: در بحث بیماریابی تمام مراکز و نیروهای شبکه بهداشت در سطح شهرستان آمادگی کامل را دارند و انتظار می رود شهروندان در این شرایط حساس همکاری لازم با مراکز درمانی و بهداشتی
تمام داروهای درمان کرونا تحت پوشش بیمه قرار گرفت/ نمی گذاریم هراس کمبود تخت یا دارو مردم را تهدید کند
کند و این مژده را به مردم می دهم که علاوه بر تولید و توزیع انبوه این دارو در تمام کشور، این دارو ها را تحت پوشش بیمه قرار دادیم. وی ادامه داد: هفته پیش در جلسه شورایعالی بیمه دو سه تصمیم اساسی گرفتیم. اول اینکه تمام دارو های مورد مصرف در کرونا، تحت پوشش بیمه ها قرار گرفت. دوم اینکه مبتلایان حتی اگر دفترچه بیمه نداشته باشند، به محض پذیرش در بیمارستان ها، روی تخت بیمارستان، تحت پوشش بیمه
افزوده شدن بیش از 700 تخت به بخش های کووید19 در فارس
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، دکتر مهرزاد لطفی در دویست و دومین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه، با این هشدار که خطر ابتلا به کرونا جدی است و همه باید برای رعایت اصول بهداشتی در ایام کرونا تلاش کنند، افزود: مجموعه سلامت فارس برای پوشش صد در صدی درمان و رسیدگی به مبتلایان و مراجعان به بیمارستان ها، از تمامی ظرفیت های موجود، استفاده کرده است. وی به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت. ...
ورود رئیس دانشکده علوم پزشکی و نماینده مردم ساوه جلوی تعطیلی کامل بیمارستان آسیابک را گرفت/ آسیابک بغیر ...
دوم یا سوم مهرماه که من به تازگی مسئولیت شبکه بهداشت و درمان زرندیه را بر عهده گرفته بودم، رئیس بیمارستان آسیابک، بخش پذیرش بیماران کرونایی این بیمارستان را به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل کرد. البته من با این کار مخالف بودم و رئیس بیمارستان باید پاسخگوی این اقدام باشد. اسدپور تصریح کرد: همان زمانی که بخش پذیرش بیماران کرونایی این بیمارستان به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شد، قرار بود سایر
ظرفیت تخت های بیمارستان شهدا دهلران تکمیل شد / وضعیت نگران کننده است
/> سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: در بحث بیماریابی تمام مراکز و نیروهای شبکه بهداشت در سطح شهرستان آمادگی کامل را دارند و انتظار می رود شهروندان در این شرایط حساس همکاری لازم با مراکز درمانی و بهداشتی داشته باشند. وی افزود: متاسفانه این روزها مردم شهرستان بدون توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی امورات روزمره خود را دنبال می کنند که این عدم توجه به
میراث جهانی نگاه جهانی می طلبد
شناسایی گلسنگ ها انجام شده است، در خصوص طرح تهیه اطلس گلسنگها گفت: بعضی از این گلسنگ ها تاثیر مخربی داشتند و بعضی هم اثر کمتری برجا گذاشته اند؛ لذا از همان ابتدا فکر کردیم که این مطالعات را زمینه ای برای تهیه یک اطلس قرار داد. البته مطالعات در تخت جمشید و پاسارگاد انجام و زمینه این مهم فراهم شد. سرپرست پایگاه میراث جهانی تخت جمشید پیرامون میراث جهانی نگاه جهانی می طلبد، گفت: به یاری خدا در
قدردانی شورای شهر سرخه از خدمات و تلاش های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
اسلامی استان سمنان اهداء شد. در بخشی از این لوح آمده است: با عنایت به تلاش و مساعدت های دلسوزانه و خداپسندانه حضرتعالی در خدمت به مردم شریف شهرستان سرخه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر، حسب وظیفه انسانی و اسلامی براساس حدیت "شریف لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق" از همکاری و خدمات ارزنده شما در خدمت رسانی به مردم شهرستان سرخه سپاسگزاری و قدردانی می گردد. در سفر اخیر فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مباحثی نظیر طرح گذر فرهنگی، چگونگی پیگیری ساخت و فعال کردن کتابخانه عمومی سرخه و طرح کتابخوانی توسط کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه مورد بررسی قرار گرفت. ...
رفع کمبود دستگاه اکسیژن ساز تا دو هفته آینده
نهایتا دو هفته آینده نقطه ای در کشور نخواهیم داشت که کمبود اکسیژن ساز داشته باشند. اما توصیه اکید ما این است که مردم به تامین تجهیزات و تخت اعتنا نکنند و با این تصور که کمبود اکسیژن ساز و تخت و تجهیزات برطرف شده، رعایت پروتکل ها را پشت گوش نیندازند. مانند این است که ماشین های آتش نشانی به صف شده باشند و مردم بگویند حال که ماشین آتش نشانی حاضر است، خودمان را آتش بزنیم. وزیر بهداشت درمان و
آماده همکاری با وزارت بهداشت برای رفع محرومیت های بخش درمان استان ها هستیم
شود که در مورد استان لرستان 6 تخت آی سی یو، 6 تخت سی سی یو و 3 تخت ان آی سی یو است. مهرداد قریب، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی نیز در این نشست گفت: این سازمان ارائه الکترونیکی خدمات را در اولویت قرار داده و در حال حاضر بسیاری از خدمات به صورت اینترنتی ارائه می شود . قریب افزود: طرح 3070( ارائه سی خدمت به صورت غیرحضوری برای کاهش هفتاد میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی این سازمان) از دیروز در سازمان تامین اجتماعی آغاز شد.
به صدا درآمدن آژیر خطر در بیمارستان مهریز
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، دکتر رضا فلاح، سرپرست بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت: با وجود اینکه چهار بخش بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته بود، ظرفیت این مجموعه تکمیل شد. او افزود: برای کنترل و پیشگیری از ابتلا به این ویروس به یک عزم همگانی نیاز است و مردم باید علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا حد امکان ازمنزل خارج نشوند. رضا فلاح ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین و مردم تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه های کمک تنفسی ، ونتیلاتور و بای پپ را برای بیمارستان تامین کنیم. انتهای پیام/ ...
ظرفیت بخش بیماران کووید-19 بیمارستان مهریز تکمیل شد
دکتر رضا فلاح روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا آنچه را شرایط سخت بیمارستان نامید، افزود: کادر درمان، پزشکان و پرستاران سختکوش با همه توان در خدمت بیماران هستند. وی، بی دقتی و سهل انگاری برخی مردم را در عمل نکردن به مقررات بهداشتی عامل مهم شیوع ویروس کرونا ذکر کرد و ادامه داد: برای پیشگیری از وضعیت حاد موجود باید همه اقشار شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند. وی اشاره
شباهت های فاطمه الزهرا و فاطمه معصومه سلام الله علیهما
گرفته اند و روایات زیادی در اراتباط با هر دو معصوم بیان شده است. حضرت زهرا(س) که اظهر من الشمس است و در مورد حضرت فاطمه معصومه(س) از جد ایشان یعنی امام صادق(ع) حتی پیش از اینکه پدر حضرت معصومه(س) به دنیا بیاید در مورد حضرت معصومه(س) روایت کرده اند و از امام کاظم(ع) امام رضا(ع) و امام جواد(ع) نیز روایاتی راجع به حضرت معصومه(س) نقل شده است و حداقل چهار امام در شان و منزلت حضرت ذکر حدیث دارند.
جلسه مجازی نقش صنعت در کنترل بیماری کرونا برگزار شد
به گزارش میبدما؛ دکتر میرمحمدی در جلسه ای با حضور فلاح فرماندار، مسئولین حوزه بهداشت و درمان شهرستان و استان و مسئولین و دست اندرکاران بخش صنعت میبد به صورت ویدئوکنفرانس حضور یافت. نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در ابتدای این جلسه با توضیحاتی در مورد وضعیت بیمارستان میبد و شیوع بیماری کرونا، گفت: کادر درمان میبد و همچنین استان یزد با تمام وجود در حال کار هستند و خستگی و فشار زیادی
دانش آموزان بازمانده از تحصیل، ولی نعمت ما هستند
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فاطمه الزهرا (س) یزد در نامه ای خطاب به وزارت آموزش و پرورش نوشت: چه بسیارند دانش آموزانی که حتی در منطقه شان اینترنت و تلویزیون وجود ندارد و از کمترین حق آموزش خود محروم هستند. متن کامل این نامه به شرح زیر است: چند روزی از روز دانش آموز می گذرد، روزی که دانش آموزان حساسیت برهه زمان خویش را دریافتند؛ با
تهران باید تعطیل شود / ابتلای یک سوم کادر درمان به کرونا
ابتلای یک سوم به کووید 19 یعنی خروج کادر درمان از خدمت رسانی و اگر نیروی جایگزین تامین نشود، کیفیت ارائه خدمات پایین خواهد آمد. رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با تاکید بر اینکه باید تسهیلات و تشویق های لازم را برای تامین نیروی جایگزین در نظر گرفت، ادامه داد: به رغم اینکه کارانه پزشکان و پرستاران به موقع پرداخت نمی شود و قرارداد های پرستاران با مشکل مواجه بوده و حجم کاری بالایی در بخش
تلخ ترین روز کرونایی فارس طی 8 ماه گذشته
ویژه بر مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس و تسریع در فرآیندهای ارائه خدمت به مراجعان و بیماران، دیگر تاکید رئیس دانشگاه در این نشست بود. همچنین با توجه به وضعیت بحرانی تخت های بیمارستانی در مراکز پذیرش بیماران کروناویروس، راهکارهای توسعه تخت با حضور اعضای این ستاد بررسی شد. علی اکبری معاون درمان دانشگاه نیز با اعلام گزارش وضعیت بیمارستان های استان و شرایط بیماران در بخش
وزیر بهداشت: تست روزانه کرونا در کشور به 100 هزار مورد می رسد
مسیر مبارزه با کرونا، گفت: یکی از اصلی ترین اقدامات ما در بسیج ملی مبارزه با کرونا اقناع افکار عمومی و افزایش آگاهی همگانی است که در این راستا همه هنرمندان، رسانه ها، اهل قلم و افراد شناخته شده باید با شیوه های ناب هنرمندانه کمک کنند. وزیر بهداشت از رفع کمبود دستگاه اکسیژن ساز در اکثر استان ها خبر داد و گفت: توصیه اکید ما این است که مردم به تامین تجهیزات و تخت اعتنا نکنند و با این تصور که
مردم اصفهان برای تامین دستگاه کمک تنفسی بیماران کرونایی همت کنند
بیمارستان های اصفهان بستری هستند به بیش از 2 هزار نفر رسیده و بنا به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی، بخش درمان این خطه در آستانه شکنندگی قرار گرفته است. از ابتدای شیوع کووید 19 تا پایان مهر امسال بیش از 43 هزار بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان های استان اصفهان بستری شدند که از بین آنها بیش از چهار هزار و 600 نفر جان باختند که تست کرونای 2 هزار و 300 نفر آنها مثبت و قطعی بود.