پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۲

مسمومیت 4نفر با الکل در گلستان

خبرگزاری مهر: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مسمومیت چهار نفر با مصرف الکل در استان خبرداد و گفت: یکی از این افراد فوت کرد. علی متکی اظهارکرد: از روز دوشنبه تاکنون چهار مورد مسمومیت با الکل در گلستان گزارش شده است. وی افزود: از این تعداد دو مورد در گنبدکاووس روی داد که یک نفر فوت کرده و نفر دوم هم با کاهش سطح هوشیاری و بینایی بستری است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)