سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
8 صبح ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۲

12 هکتار از اراضی ملی در شهرستان حاجی آباد رفع تصرف شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر : به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم اهتمام هرچه بیشتر در خصوص صیانت از حقوق عامه به ویژه در امر مقابله با تصرفات غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی، به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد 12 هکتار از اراضی ملی در روستای چاه انجیر رفع تصرف شد. وی تصریح کرد: رفع تصرف این زمین ها در اجرای احکام قطعی دادگاه و به دستور دادستان شهرستان حاجی آباد انجام شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)