دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۳۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته

افتتاح پروژه گازرسانی به شرکت تعاونی مجتمع دامپروری بشرویه

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی؛ به مناسبت هفته دولت، ودرآستانه هفته تعاون پروژه گازرسانی به شرکت تعاونی مجتمع دامپروری شهرستان بشرویه با حضور نصیری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، عباسی فرماندار شهرستان بشرویه و جمعی از مدیران محلی افتتاح شد. این پروژه شامل تهیه و نصب ایستگاه تقلیل فشار گاز و اجرای 4500 متر شبکه گازرسانی است که با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد و 875 میلیون ریال اجرا شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)