پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۲۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته

دستاوردهای بزرگ بهداشتی در سال نخست دولت وفاق؛ از حذف سرخک تا ارتقای سلامت ...

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مجموعه ای از مهم ترین اقدامات و دستاوردهای این معاونت در حوزه های مختلف بهداشتی، درمانی، آموزشی و اجتماعی را در سال نخست فعالیت دولت وفاق تشریح کرد. دکتر مهدی قلیان اول در گفتگو با وب دا پوشش بالای 95 درصدی واکسیناسیون MMR، انجام مراقبت های سندرمیک بیماری ها، شناسایی موارد مشکوک به سرخک و اجرای واکسیناسیون تکمیلی در گروه های پرخطر را از جمله اقدامات مهم در راستای استمرار حذف سرخک و دریافت گواهی حذف 2025 از سازمان جهانی بهداشت عنوان کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)