سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۲۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آفتاب یزد ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۰

بانک و بیمه

انعقاد تفاهمنامه میان بانک ملت و سازمان منطقه آزاد کیش بانک ملت و سازمان مناطق آزاد کیش با هدف افزایش تعاملات فی ما بین، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در قالب این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش رسید، این بانک به ارائه خدمات ویژه بانکی به سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانکی خواهد پرداخت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)