پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۰۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تهران پرس ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۰۷

گفت وگوی تلفنی عباس و عبدالله دوم و تأکید بر طرح صلح عربی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تهران پرس، محمود عباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و عبدالله دوم ، شاه اردن در مورد تحولات اخیر منطقه تلفنی گفت وگو کردند. خبرگزاری وفا فلسطین چهارشنبه (5 تیرداد) گزارش داد که دو طرف طی تماس تلفنی خود بر التزام طرفین بر ابتکار صلح عربی که خواهان تشکیل دو دولت در سرزمین های اشغالی فلسطین (دولت فلسطین و دولت یهود) است، تأکید کردند. عباس و عبدالله دو همچنین تأکید کردند که راه حل عادلانه برای سرزمین های اشغالی تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)