پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۰۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۵

بافت فرسوده هرمزگان نونوار می شود

استاندار هرمزگان گفت: تا 2 هفته دیگر ساخت 1194 واحد ساختمان در بافت های فرسوده استان آغاز می شود. به گزارش ایسنا فریدون همتی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان هرمزگان افزود: 300 واحد در بافت های فرسوده محله اسلام آباد بندرعباس ساخته می شود. وی تصریح کرد: یک هکتار زمین برای ساخت سالن ورزشی 6 هزار نفری در محله اسلام آباد اختصاص یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)