چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۶

سهم اندک بیکاران از بیمه بیکاری کرونا

بعد از ماه ها چشم انتظاری بالاخره تعدادی از مشمولان بیمه بیکاری کرونا مقرری دریافت کردند. اما بلافاصله بعد از دریافت پیامک ها گلایه کارگران از میزان پرداختی ها بالا گرفت. هرچند برخی کارگران اظهار می کنند مبالغ ناچیزی حدود 80 تا 100هزار تومان دریافت کرده اند اما مهدی شکوری، مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در گفت وگو با همشهری این موضوع را تأیید نمی کند و می گوید: مقرری پرداخت شده مربوط به 103هزار نفر از مشمولان اسفند ماه است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)