چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۱۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
سلام نو ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۱

بخشنامه دادستان کل کشور: مصرف مواد دخانی در اماکن عمومی ممنوع است

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از صدور بخشنامه دادستان کل کشور مبنی بر ممنوعیت مصرف مواد دخانی در اماکن عمومی خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر احمد جنیدی جعفری گفت: طبق تبصره یک ماده 13 قانون جامع دخانیات مصوب مجلس شورای اسلامی در سال 85 استعمال دخانیات در اماکن عمومی و وسایط نقلیه عمومی ممنوع و تخلف از آن مستوجب حکم به جزای نقدی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)