پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۵۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته

جلوگیری از حضور همراهان بیمار در تمامی بخش های بیمارستانی

دکتر قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت در نامه ای به معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، ضمن تاکید بر جلوگیری از حضور همراهان بیمار در تمامی بخش های بیمارستانی به منظور پوشش خدمات رفاهی و شخصی بیماران، بر استفاده از ظرفیت نیروهای بهیاری، پرستاری و همچنین نیروهای داوطلب کمک بهیار یا خدماتی در امر تغذیه، مراقبت و انتقال نمونه های گرفته شده از بیمار به آزمایشگاه، تصویربرداری و سایر امور مرتبط، تاکید کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)