سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۴۰۳/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۸

(ویدئو) پایتخت دارای تراموا می شود؛ اولین خط در مسیر ترمینال شرق-آزادی ...

علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: پروژه برقی سازی تهران الان هم دولت قبل و هم این دولت موافق جدی هستند و دارند دنبال می کنند که این امر محقق بشه. موضوعات آلودگی هوا و موضوعات زیست محیطی که هم ناظر به حمل و نقل عمومی بخشش میشه هم ناظر به حوزه فنی عمرانی و ایجاد تاثیری در تردد ها و رفت و آمد ها و ایجاد مناسب سازی شهر کنار اون موضوع خطوط که دو خط تراموا مصوب کردیم. خط یک تهران که از ترمینال شرق تا میدون آزادی هستش و بعدم انشالله بعداً توسعه پیدا کنه تا تهرانسر ما این رو تو دستور کار داریم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)