سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شرکت راه آهن ۱۴۰۴/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۵

ارتقای خدمات و حفاظت از محیط زیست در ایستگاه راه آهن طبس/ بهره برداری از ...

با حضور میرحسن موسوی، قائم مقام مدیرعامل راه آهن، دو پروژه عمرانی در ایستگاه راه آهن طبس افتتاح شد . به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این پروژه ها شامل نصب و راه اندازی دو دستگاه آسانسور در سکوی مسافری و راه اندازی پکیج تصفیه فاضلاب ایستگاه بود که با هدف ارتقای سطح خدمات و حفاظت از محیط زیست اجرا شده است . در این مراسم که مدیرکل و اعضای شورای اداری راه آهن شرق نیز حضور داشتند، ابتدا دو دستگاه آسانسور 10 نفره در سکوهای 1 و 2 ایستگاه طبس به بهره برداری رسید . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)