چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
رادیو گفت و گو ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۷

وضعیت بورس از کرونا قرمزتر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت وگو، محمدرضا دهقانی، قائم مقام کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در برنامه گفتگوی اقتصادی اظهارکرد: سعی دولت و مجلس بر این است که جریان نقدینگی را به سمت بازار سرمایه هدایت کنند. وی با اظهار اینکه بازار سرمایه وضعیت چندان خوبی ندارد و از کمبود نقدینگی رنج می برد گفت: در حال حاضر 50 تا 60 سهام ها امکان نقدشوندگی ندارند و سرمایه گذاران هم برای خروج از این بازار امکان فروش سهام خود را ندارند که یکی از دلایل آن کاهش نقدشوندگی سهام هاست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)