دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۲۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دولت ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۷

معاون رئیس جمهوری: بارندگی اخیر محیط زیست طبیعی را احیا کرد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بارندگی های اخیر در ماه های گذشته محیط زیست طبیعی کشور از جمله تالاب ها را احیا کرد. عیسی کلانتری روز جمعه در حاشیه بازدید از باغ اکبریه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش بیش از 100 میلیارد مترمکعب در کمتر از یک ماه هدیه بزرگی بود که برکت آن با احیای محیط زیست به مردم رسید. وی گفت: سیل خسارت هایی را هم در کشور در بر داشت و مهمترین خسارت ها برای مناطقی بود که طبیعت توسط بشر دستکاری شده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)