پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دیار آفتاب ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۹

کمبودهای زیادی در بخش درمان با حضور خیرین برطرف شد/دستگاه های اجرایی سهم ...

سجادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت:در اوج مرحله ی اول بیماری کمک های مردمی بود که توانست وضعیت حوزه ی درمان را بهبود ببخشد و مؤثر عمل کند، کمبودهای زیادی در سطح بخش درمان ما وجود داشت که با حضور خیرین و کمک های قابل توجه در این زمینه مراکز درمانی تجهیز شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)