چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری اقتصادی ایران ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۰:۰۶

قرار است افزایش 20 درصدی سهم بخش مسکن از تسهیلات بانکی را داشته باشیم

اقتصاد ایران: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش رئیس بانک مرکزی قرار است افزایش 20 درصدی سهم بخش مسکن از تسهیلات بانکی را داشته باشیم و می طلبد رسانه ها و صدا وسیما بر روی تصمیمات جدید دستگاه ها برای بازار مسکن مانور بیشتری دهند تا اطلاعات لازم در اختیار مردم قرار گیرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)