پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۴۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۷

شهرداری تهران: پساب تصفیه خانه بهشت زهرا(س) فاقد ویروس کروناست

مشاور اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: به منظور بهینه سازی مصرف آب، تصفیه خانه بهشت زهرا(س) بازپیرایی شده و پساب خروجی آن برای جلوگیری از گسترش کرونا، وارد چاه جذبی می شود. به گزارش ایسنا، حبیب الله فتاحی در وبینار بین المللی پیامدهای کووید 19 بر مدیریت آب در کلانشهرها گفت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)