پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۳۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تین نیوز ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۱

◄ پای دوچرخه ها به مترو تهران باز شد

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با در اختیار قرار دادن امکانات ایستگاه های خطوط، زمینه استفاده از دوچرخه را برای استفاده کنندگان این وسیله نقلیه پاک فراهم آورده و در تلاش است با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی در این زمینه مشوق مناسبی برای کاهش آلودگی محیط زیست باشد. این امر با اجرای "طرح ترکیبی مترو و دوچرخه" محقق شده و از ابتدای اجرای این طرح (آذر ماه سال 97) تا کنون بیش از یک هزار و 400 دوچرخه سوار برای تسهیل در تردد، از ایستگاه های خطوط متروی تهران و حومه استفاده کرده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)